Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2022 23:51 - Балеринка
Автор: didige Категория: Хоби   
Прочетен: 142 Коментари: 0 Гласове:
2





Внучката ни Нуша
вече не ни слуша.
С розово палтенце
стана на кълбенце.
След това овцата
хвана за рогата.
С новите кръклизи
тръгна да я стриже.
Трябвало й спешно,
май, че чувам грешно.
Нещо бяло рече,
после си облече
старото елече,
хукна към полята,
после през гората.
Цял ден мира няма
не е тъй голяма.
Ако там замръкне,
кой ще я домъкне.
Ето, манджа сложих 
и се разтревожих.
Бабата нарежда,
Нушка я поглежда.
Скрила се зад скрина,
сплаши баба Гина.
- Брей, да опустее,
туй дете кое е?
Бяга като зима,
дълъг крак си има.
Гледа много жадно
сигурно е гладно?
- Бабо, аз съм Нушка
твойта мила внучка!
Стъпи тя полеко,
после надалеко,
скочи, завъртя се,
малко залюля се,
хвърли се пода.
- Туй пък нова мода?-
рече баба Ганка.
Трепна кат" фиданка.
Къса се сърцето,
хвана си детето.
Ако се удари
как ще я завари
после дядо Гошо
дето гледа лошо.
- Бабичко добричка,
ти една-едничка!
Аз при теб оставам
и се забавлявам.
В нашата градина
аз съм балерина.
Уча се за сцена!
Стъпи във легена,
падна като круша 
тази наша Нуша.
Свърши се обаче
тук детето плаче. 
Пукна се брашното 
бяло е горкото.
- Ах, ти мила Нушке,
Нушке-Веселушке!
Ти от балеринка
стана на снежинка!    

Снимка : Интернетimage



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 564603
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2376
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930