Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2021 22:58 - ИЗДИГАНЕ
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1028 Коментари: 5 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Издигам се на пръсти над живота.
Надничам изпод мрачния му ръб.
Лъч светлина извайва пак окото.
И става моят влак за дълъг път.
Една вселена пуста прекосявам.
Вселена от замръзнали лица.
Отдавна за мечтите оглушали -
eднакви, равни - с грима на смъртта.
Къде ме води улеят от мисли
и дефинира ли се лесно друг живот?
В килията на този е амнистия
да си заслужил правото на гроб.
Отчаян от човешката еднаквост,
от липсата на изначална доброта,
съставям уравнение за вярност
към всичко чакащо във пепелта -
превърнато на Феникс да отлитне
към нови и прекрасни светове.
И да остави светлата си линия -
едно космическо спасително въже!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikovpisane - Невероятно стихотворение, Приятелю!
27.02.2021 23:53
Как всичко лошо и мрачно би могло да бъде превърнато в нещо хубаво! Или както се казва - всяко зло за добро, просто трябва друг поглед, който да те издигне. Поздравявам те!
цитирай
2. missana - Благодаря ти за високата оценка, Влади! Дълбоко съм трогнат.
28.02.2021 00:13
tikovpisane написа:
Невероятно стихотворение, Приятелю! Как всичко лошо и мрачно би могло да бъде превърнато в нещо хубаво! Или както се казва - всяко зло за добро, просто трябва друг поглед, който да те издигне. Поздравявам те!

цитирай
3. rosiela - Младене,
28.02.2021 22:10
страхотно. Последните два стиха са ни спасението.
Днес бях на подобна вълна и ще го пусна утре.
Казвам ти аз, че сме се познавали и в други животи, помисли сериозно по темата.
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
28.02.2021 22:37
rosiela написа:
Младене, страхотно. Последните два стиха са ни спасението.
Днес бях на подобна вълна и ще го пусна утре.
Казвам ти аз, че сме се познавали и в други животи, помисли сериозно по темата.


Напълно е възможно да си права и да се познаваме от друг живот. Аз не само вярвам в прераждането, но съм убеден, че няма случайни събития и срещи.
цитирай
5. rosiela - Точно!
28.02.2021 22:51
missana написа:
rosiela написа:
Младене, страхотно. Последните два стиха са ни спасението.
Днес бях на подобна вълна и ще го пусна утре.
Казвам ти аз, че сме се познавали и в други животи, помисли сериозно по темата.


Напълно е възможно да си права и да се познаваме от друг живот. Аз не само вярвам в прераждането, но съм убеден, че няма случайни събития и срещи.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037764
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031