Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2017 17:42 - На децата с Любов-3
Автор: didige Категория: Поезия   
Прочетен: 5564 Коментари: 14 Гласове:
1

Последна промяна: 03.09.2017 16:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Птиченцето малко

Днес птиченцето малко
тревожно си мълчи.
И много, много жалко,
склонило е очи.
Навярно и защото
дъждец навън вали,
а Слънчо непослушен
отново сладко спи.

*****

Ей коте

Ей, коте ти внимавай
и лапки прибери.
С ноктите не драскай
по нашите стени.
Че като види мама,
ще видиш ти тогаз`.
Дори да знае, че без страх
с пръстчета игриви
рисувам аз по тях.

*****
ГАТАНКИ

Аз тичам като вятъра,
и бърза съм стрела.
И мога като птиците
без страх да полетя.

                    Що е то?

*****
Приятел съм на Слънцето,
с чудната дъга.
И щом заспи детенцето
пристигам на мига.

                   Що е то?

*****
Аз тичам и пътувам
без граници и без билет.
В песни съществувам
и приказките ни безчет.

                  Що е то?




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - Диди, здравей. Искам да ти се извиня ...
25.08.2017 18:52
Диди, здравей.
Искам да ти се извиня за отношението. Не постъпих правилно и справедливо от човешка гледна точка с изявите си по твой адрес, от както си тук. Нямам нищо лично спрямо теб, творчеството ти и позицията ти в класацията, напомпана или не. Бях афектирана от друго нещо, което няма общо с теб.
И да не ме извиниш, няма да се повтори. Човек трябва да бъде справедлив в края на краищата, а не да замесва невинни хора във войните си.

Бъди здрава и още веднъж приеми извиненията ми.

П.п: никой не ме е накарал да ти пиша извинение- това си е мое решение.
цитирай
2. didige - Диди, здравей. Искам да ти се извиня ...
25.08.2017 19:28
redabyss написа:
Диди, здравей.
Искам да ти се извиня за отношението. Не постъпих правилно и справедливо от човешка гледна точка с изявите си по твой адрес, от както си тук. Нямам нищо лично спрямо теб, творчеството ти и позицията ти в класацията, напомпана или не. Бях афектирана от друго нещо, което няма общо с теб.
И да не ме извиниш, няма да се повтори. Човек трябва да бъде справедлив в края на краищата, а не да замесва невинни хора във войните си.

Бъди здрава и още веднъж приеми извиненията ми.

П.п: никой не ме е накарал да ти пиша извинение- това си е мое решение.

Разбира се ,че ги приемам.Всички грешим.Бъди щастлива Ред! :))))))
цитирай
3. redabyss - Това, че прие извиненията ми ме н...
25.08.2017 19:43
Това, че прие извиненията ми ме направи щастлива. :)
Хубавите и добрите неща, винаги са хубави. :)
"Колкото повече, толкова повече" - М.П. ;))
Трябва да го прочета някой ден.
цитирай
4. to4icata111 - Благородно от страна на Ред, браво!
25.08.2017 20:55
Не беше красиво да нарича (т) това нежно по душа и талантливо момиче циганка, катун...и прочие просташки обиди и изрази. Нападнаха ни двете, били сме един и същ човек/потребител...Апропо, всички сме хора, нали? Не съществуват ли достойни, човечни цигани?

Диди, много мили детски стихчета! За децата само с Любов. И аз пиша за деца, ще пусна нещо в блога си. :)))
Поздрави, мила приятелче!
цитирай
5. tikovpisane - Много милички стихотворения, Д...
25.08.2017 23:13
Много милички стихотворения, Диди! Сладки са! Поздрави!

Тиков
цитирай
6. redabyss - Точица, най - малкото не беше &qu...
25.08.2017 23:49
Точица, най - малкото не беше "красиво" от моя страна.
И ти ме извини, ако можеш.
Трябва да съществуват достойни цигани. Сещам се за Чирков. И етносът не беше от значение и не е бил причина......
П.п: не съм ви смятала за една. :)
цитирай
7. didige - Много милички стихотворения, Д...
26.08.2017 01:11
tikovpisane написа:
Много милички стихотворения, Диди! Сладки са! Поздрави!

Тиков

Благодаря ти от децата за децата! хихиххи:)))
цитирай
8. didige - Не беше красиво да нарича (т) това ...
26.08.2017 01:14
to4icata111 написа:
Не беше красиво да нарича (т) това нежно по душа и талантливо момиче циганка, катун...и прочие просташки обиди и изрази. Нападнаха ни двете, били сме един и същ човек/потребител...Апропо, всички сме хора, нали? Не съществуват ли достойни, човечни цигани?

Диди, много мили детски стихчета! За децата само с Любов. И аз пиша за деца, ще пусна нещо в блога си. :)))
Поздрави, мила приятелче!

Благодаря ти и с удоволствие ще ги прочета приятелче!!!:)))
цитирай
9. didige - Това, че прие извиненията ми ме н...
26.08.2017 01:29
redabyss написа:
Това, че прие извиненията ми ме направи щастлива. :)
Хубавите и добрите неща, винаги са хубави. :)
"Колкото повече, толкова повече" - М.П. ;))
Трябва да го прочета някой ден.

Ред всичко е забравено.Радвам се, че се усмихваш.Нали знаеш някои неща не могат да се купят или заменят с нищо, защото нямат цена, безценни са, дори и една усмивка или поглед да е. Понякога и това ни стига за да ни стопли когато ни боли. Благодаря ти!:))))
цитирай
10. to4icata111 - Приема се, Ред! ;))) Ние поетесите не сме толкова лоши и досадни. :))) Поздрави!
26.08.2017 04:11
redabyss написа:
Точица, най - малкото не беше "красиво" от моя страна.
И ти ме извини, ако можеш.
Трябва да съществуват достойни цигани. Сещам се за Чирков. И етносът не беше от значение и не е бил причина......
П.п: не съм ви смятала за една. :)

цитирай
11. vesever - Много са сладурски стихчетата!...
26.08.2017 09:12
Много са сладурски стихчетата!
За гатанките, не успявам да се сетя в момента, но то е, защото още не съм се събудила ))
цитирай
12. tanqmir - Страхотно стихотворение! Имаме ...
26.08.2017 17:37
Страхотно стихотворение! Имаме нужда от такива творби! :)))
цитирай
13. didige - Страхотно стихотворение! Имаме ...
26.08.2017 18:28
tanqmir написа:
Страхотно стихотворение! Имаме нужда от такива творби! :)))

Благодаря ви момичета!:)))) И от такива като вашите!
цитирай
14. didige - Много са сладурски стихчетата!...
31.08.2017 01:09
vesever написа:
Много са сладурски стихчетата!
За гатанките, не успявам да се сетя в момента, но то е, защото още не съм се събудила ))

Бързичко пийни кафе и полети пчеличке!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 560205
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2374
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031