Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2022 19:48 - На "Спа"
Автор: didige Категория: Хоби   
Прочетен: 1297 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На "Спа"  

Казаха ми днес така:
- Хайде идвай с нас на "Спа".
Има дами, господа,
има топло и вода.
Има всичко. С нас ела,
ще настане веселба!
Тя умората не пита
и съм точно кат" пребита.
Спа?- си мисля- Не е зле
и за мен ще е добре,
а какво е, аз не знам,
но отивам срам не срам.
Стегнах бързо аз багажа
и се втурнах към гаража.
Духа вятър, брей ветрило
изхвърча ми всичко гнило.
Ех, че хубав тоз" късмет!
Значи всичко е наред.
Ще си взема топла дреха,
а без нужда- за утеха.
Важното е тук, сега,
че отивам да поспя.
Може даже като мечка,
то за мене не е пречка.
После дъжд ни наваля
и градушка ни съдра.
Брей, ще счупя тоз" хатър,
но пък нося и чадър.
Най-накрая в късен час,
ний пристигнахме тогаз.
Няма страшно всичко мина,
няма рани, ни ангина.
Да ви кажа, май е вярно
тук е всичко благодарно.
Тука всичко е приемно
и за мене тъй неземно.
Има само тишина,
ето, сбъдната мечта.
Слушам само:  -Добър ден!
 -Заповядайте, след мен!
- А желания за днес?
И ги гледам с интерес.
Кимам само, не се давам,
да съм важна си внушавам.
Дават ми във тоз" палат,
чехли, кърпи и халат.
Ще се къпя, ясно, знам
и ме водят даже там.
Гледам някакво корито
пълно със вода, открито.
-Заповядайте!- с нежен глас.
Тук специално е за вас!
Настанете се удобно!
И усмихват се чаровно.
Май, че тук не е за мен?
Как ще плувам в тоз" леген?
Тука аз ще се удавя!
Нещо в гърло ме сподавя.
Няма как дошла съм тук.
Плахо влизам и без звук,
но държа се аз по края,
що да правя аз не зная.
Гледам малко от високо,
то не било и дълбоко.
Да не мислят, че съм жалка
даже има и седалка.
Седнах аз, какво да кажа
ето тук съм да разкажа.
Леле, майко, що ме стигна,
таз" вода като изригна.
Блъска, съска с пълна пара.
Аз изгубих си буквара.
Бързо мята се, изригва,
нещо бляскаво премигва.
Аз къде съм? И какво е?
Този звяр в легена кой е?
По- натам какво се случи?
Нищо, май не се получи.
Помня само, че накрая 
ме заведоха във стая.
Ето, рекох си тогава
сън е било, ще си трая.
Най- подире ще се спи
за това съм тук нали?
Нищо вярно да ви кажа,
няма как да ви покажа. 
Влиза някаква сестричка,
много мила и добричка.
- Как сте ?  Може би кафе,
ще ви ободри добре?
И ме гледа с поглед чист.
- Май е нужен масажист?
Тука имало и процедури,
маникюри, педикюри.
Много смешни имена
и си имат и цена.
Аз не знам какво продават,
но да идват не престават.
- Слушайте, не съм добре  
и се чувствам много зле!
Искам бързичко обратно!-
тъй повтарям многократно.
Имам си легло, кафе,
имам даже и море,
имам си и инструменти.
Не ми трябват комплименти.
Вече "Спа"-то ми дотегна,
аз у дома ще си легна.  

25.04.2022г.
Д.Г.  
Снимка : Интернет
image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - За спа-то се разбрахме, смятам. ...
26.04.2022 21:13
За спа-то се разбрахме, смятам. Янтра-СПА с феи и тарзанци )))
цитирай
2. didige - За спа-то се разбрахме, смятам. ...
26.04.2022 22:58
vesever написа:
За спа-то се разбрахме, смятам. Янтра-СПА с феи и тарзанци )))

И сме " шестак"!:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 561744
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2375
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930