Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2017 04:17 - На децата с Любов-1
Автор: didige Категория: Поезия   
Прочетен: 1934 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 03.09.2017 16:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Като вълшебно зрънце

Ти мъничка си още и не знаеш,
как този свят е вече сътворен.
Обсипваш ме с хиляди въпроси,
защо понякога е тъй студен.

С палавите две ръце-сестрички,
игра за теб е с пъстри хвърчила.
С блещукащите две очи-звездички,
тъй лесен е с песен на уста.

Усмивката ти нежна, тя е слънце,
в сърцето ми се връща пролетта.
Ти цвете мое, ти вълшебно зрънце,
Любов даряваща си за света.

В прегръдките си вечер щом те гушна,
приказки редя ти ред по ред.
И кажеш ми, че ще си пак послушна,
аз моля винаги да съм до теб.

Прекрасно да е всяко твое утро,
Блажен да бъде твоя звезден сън.
Дори в сърцето ми кога е мъчно
благодаря и стига ми, че сте до мен.


*****

Щурчо

Баба Мравка с превит гръбнак,
смръщи вежди, тропна с крак.
Че Щурчето свири и нехае,
Зима иде, то не ще да знае.
С цигулка песни си реди
и гората весели.
А  когато Снежко пак повее,
Щурчо как ще преживее?

*****
Юнак

Мамо, виж муха убих
с меча си голям.
С един замах я покосих,
аз юнак съм, знам.

*****
Непослушната топка

Тази топка непослушна
все подскача и лети.
В ръчички ще я гушна,
да не прави днес бели.

*****
Обич

Мама много ме обича
все с лъжицата към мене тича, тича
За да стана аз юнак голям,
трябва всичко да изям.

*****
Умник

Зная песнички безчет
и редя ги ред по ред.
Мога вече да броя,
даже приказки чета.

*****

Зайко-Бързоходко, я се спри,
зелките на баба остави.
Тя заканила се е от зарана
да те сложи в тигана.

*****
Вече съм голям

Зъбчето ми падна,
вече съм голям.
Ще го дам на мама
да не го изям.

*****
Пръстчета игриви

Имам пръстчета игриви,
всяко пръстче е с крилца.
А когато с мен са закачливи,
бързо скривам ги в уста.

*****
ГАТАНКИ

Аз подскачам и лудувам,
а понякога страхувам.
С моите безброй бели,
баба морковите пак сади.

                            Що е то?

*****
Не нося дрешки, ни калпак,
аз правя ги на пух и прах.
С баба Зима съм дори другарче
и листи разпилявам от букварче.
Наричат ме и мил и драг
дори понякога хлапак.
                     
                              Що е то?

****
Аз мога да летя и люта съм и зла.
С мене плашат малките деца.
Ръце към мене ти недей протяга,
внимавай, че аз съм ...............

                               Що е то?














 




Гласувай:
13




Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Много са сладурски всички, а пър...
22.08.2017 17:39
Много са сладурски всички, а първото стихотворение е мило и трогателно, всяка майка би го усетила и познала усещането...

цитирай
2. vesever - Хехе, последното е баба Яга, нали ...
22.08.2017 17:41
Хехе, последното е баба Яга, нали )))
Предпоследното трябва да е вятърът, но не съм сигурна.
цитирай
3. tikovpisane - Много са добри. Поздрави!
22.08.2017 18:02
Много са добри. Поздрави!
цитирай
4. didige - Много са сладурски всички, а пър...
22.08.2017 19:02
vesever написа:
Много са сладурски всички, а първото стихотворение е мило и трогателно, всяка майка би го усетила и познала усещането...


Благодаря ти! Радвам се, че те е докоснало! Поздрави от морето!
цитирай
5. didige - Много са добри. Поздрави! Наи...
22.08.2017 19:07
tikovpisane написа:
Много са добри. Поздрави!

Наистина ли? Благодаря!
цитирай
6. karamelita - Чудесни са, точно за деца, събуди ...
22.08.2017 23:43
Чудесни са,точно за деца,събуди хубави спомени в мен за моят син,който вече е баща на три деца и ги очаквам да ми гостуват догодина,тези стихчета ще са за двете, по- малките и ще им ги прочета.Поздрави!
цитирай
7. didige - Чудесни са, точно за деца, събуди ...
23.08.2017 00:20
karamelita написа:
Чудесни са,точно за деца,събуди хубави спомени в мен за моят син,който вече е баща на три деца и ги очаквам да ми гостуват догодина,тези стихчета ще са за двете, по- малките и ще им ги прочета.Поздрави!

Хе, хе, благодаря ти и ще се радвам точно като дете ако им харесват.Ще ми кажеш нали? Имам много такива и песнички дори, а други съчинявам и пиша на момента.Благодаря още веднъж!
цитирай
8. vesever - О, да, непременно, защо не!Скоро ...
23.08.2017 09:21
О, да, непременно, защо не!
Скоро ще ходя пак към моренцето, май там са ми хвърлили пъпа ;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 559447
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2373
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031