Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2017 22:25 - изпий ме!!!!!!!?
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 2183 Коментари: 16 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    
     

Спешно трябва да ме погълнеш, скъпи!
Затънал в лепкавата си безпроблемност,
само обичаш, но не се влюбваш, 
гледаш света, но нищо не виждаш,
слушаш, но въобще не чуваш.
Добре, че ме има мен, мили!
Проблемите ми са от тук до края на времето -
ще те лекувам и излекувам!
Само трябва да започнеш терапията -
разтваряш ме в чаша вода,
разбъркваш ме, подслаждаш ме
и ме пиеш всяка сутрин на гладно...
Готово, нали? Малко горчива съм наистина,
но пък вече ще си добър и истински.
Завиждам ти!

Карамеллка



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - out of Paradise :)) https://youtu.be/1_YkmaAciF4
20.09.2017 22:28
е как да не го краднеш това..
таквази..лудешка щуровина..
заимпонира ми..на резус ФактУра..
на самотна Самка, от Долен лЕденик, Тръноффско..
кеффиш, карамеллка...
цитирай
2. misteriavechna - Айййй,
20.09.2017 22:31
човек да прежаднее, да му се спука джучката, чак "::))
цитирай
3. katara - ама, давайте лайкове,мили колеги,нъл съм Най кРасивата у наше Селоу..ъ?
20.09.2017 22:36
ко се прайте на мнооо заети..
карамелкоо знае само френски цалуффки,
а, аз ...айнц..цу цвайн ..цу дръън..
бъдете по-сериозни...
ще има..награаади, палавници такИви..
цитирай
4. pitbul68 - е, сега. . . на едно място мъж, а на ...
20.09.2017 22:42
е, сега...на едно място мъж, а на друго жена - Сиси Боата или ... хайде сетете се, Карамел, ама друг път :)))))))))

https://www.stihovebg/Poeziya/Druga-poeziya/katerya-se-po-usmivkata-ti/240344.html
цитирай
5. pitbul68 - тъкмо ще си увеличи прочитите го...
20.09.2017 22:43
тъкмо ще си увеличи прочитите горкото влечуго :D
цитирай
6. karamelita - Абе, Юлио, да не би да си се влюбила в ...
20.09.2017 22:46
Абе,Юлио,да не би да си се влюбила в мен?!Я остави тази работа!Все мен гледаш!Бюююю!!!
цитирай
7. milady - 5. pitbul68 ..ще събудим и..умрелите, Питбуле,с моя сексАпел,и твойту Фото..ххааа
20.09.2017 22:49
Животът е блус, когато има с кого да го споделиш, а когато няма – дяволите си нямат друга работа – сядат на масата с теб и искат да заложиш сърцето си за всичко, което нямаш. Доста често се оказва, че няма какво да заложиш освен – единствено отвращението от това, което е зад вратата и не ти принадлежи. Параграф 22: искам това зад вратата и мразя това зад вратата, защото никога не мога да го имам.

Животът е блус, ако имаш сърце, ако нямаш него – имаш доживотна каторга на Земята.

Дяволска работа.
цитирай
8. milady - любима моя, ами..ТИ ме заЕба,мъка ми станааа..липсваш ми, кремеееееее..
20.09.2017 22:50
karamelita написа:
Абе,Юлио,да не би да си се влюбила в мен?!Я остави тази работа!Все мен гледаш!Бюююю!!!


твоя до гроб
ЮЮЮЮЮЮЮ
цитирай
9. pitbul68 - баш си е тъй, лейди, понякога умрелите са по-живи от живите ;)
20.09.2017 22:56
milady написа:
Животът е блус, когато има с кого да го споделиш, а когато няма – дяволите си нямат друга работа – сядат на масата с теб и искат да заложиш сърцето си за всичко, което нямаш. Доста често се оказва, че няма какво да заложиш освен – единствено отвращението от това, което е зад вратата и не ти принадлежи. Параграф 22: искам това зад вратата и мразя това зад вратата, защото никога не мога да го имам.

Животът е блус, ако имаш сърце, ако нямаш него – имаш доживотна каторга на Земята.

Дяволска работа.



цитирай
10. milady - 9. pitbul68 - баш си е тъй, лейди, понякога умрелите са по-живи от живите ;) 22:56
20.09.2017 23:01
нещо сте сбъркал сайта, комай..
но,затуйпък Параграф22 ме..спаси..
от спонтанна апнеа..
благодаря,комплименти..
цитирай
11. ladylady - карамеллоооо ..ко праийш..сама ли си ,или, да пращам вездеВъскъ с маршрутката?
20.09.2017 23:15
..стига писа кът луд за..пенсия...

обади,ша ти намеря една Рускиня от града Голема Тръново..
и ще си рахат, женката има ябълки, круши, бъъъзз,
крастаХуйки,и даже,,котараци без брой и чет..
и ща ти играе..без пари..сяка ноШт...
маани ги тезз фрактални..интерфейсни..любови по..Ефира.
цитирай
12. karamelita - ко се прайте на мнооо заети. . кар...
20.09.2017 23:18
katara написа:
ко се прайте на мнооо заети..
карамелкоо знае само френски цалуффки,
а, аз ...айнц..цу цвайн ..цу дръън..
бъдете по-сериозни...
ще има..награаади, палавници такИви..

Не си падам по френските целувки ами по българските,най умирам за руските...ама мъжки,не ти я искам онази с крушите!
цитирай
13. ladylady - нали, писах..Въскътъ е половин Рускиня/баща и, Лека му пръст пиеше като смок...
20.09.2017 23:22
....стига писа кът луд за..пенсия...

обади,ша ти намеря една Рускиня от града Тръново Голема..
таман ,Ескорт Мадама..
чУвал ли си, ко е туй?
цитирай
14. katara - карамеллке,писах ти на лс, миссана е лудият, той каза,че ти си..мъж, полигор/извини ме..
21.09.2017 00:17
6. karamelita - Абе, Юлио, да не би да си се влюбила в ...
цитирай
15. karamelita - 6. karamelita - Абе, Юлио, да не би да ...
21.09.2017 01:53
katara написа:
6. karamelita - Абе, Юлио, да не би да си се влюбила в ...

Ти каза,че аз съм полигор,прочетох го лично!сега гониш и Лекспарси от Мисана,да остане само сам с теб,чудя се как не си се намъкнала
още у тях и да изгониш жена му...той вече признава публично,че си му много необходима,стана това,което се хвалеше,че искаш да го завъртиш на малкия си пръст,поздрави!Вече успяваш!
цитирай
16. karamelita - . . стига писа кът луд за. . пенсия. . . ...
21.09.2017 08:14
ladylady написа:
..стига писа кът луд за..пенсия...

обади,ша ти намеря една Рускиня от града Голема Тръново..
и ще си рахат, женката има ябълки, круши, бъъъзз,
крастаХуйки,и даже,,котараци без брой и чет..
и ща ти играе..без пари..сяка ноШт...
маани ги тезз фрактални..интерфейсни..любови по..Ефира.

,джио,джип,джип,джип-днес стария несебър,утре слънчев бряг,после свети влас,на връщане през равадиново замъка- бургас!на деойно легло с мек матрак,наспах се яко по мерак!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 341194
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930