Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2017 04:27 - Любов
Автор: didige Категория: Хоби   
Прочетен: 1997 Коментари: 9 Гласове:
14

Последна промяна: 11.09.2017 04:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Когато слънчев лъч в ранно утро
се спре до къщния ти праг.
И озари лицето ти красиво,
това ще бъде хубав знак.

Че някъде дълбоко в тебе,
искрицата все още си лежи.
И много ласкаво и нежно
то пламъче ще възроди.

Когато там случайно, ненадейно
те спре усмивка на дете.
Ти знай, че още е в теб стаено, 
дари му балонче от сърце.

Когато ти по своя път вървиш си
и те помилва просеща ръка.
Помни, че с тези искрени молитви
в сърцето ти се връща Любовта.

Обърнеш ли се след бездомно куче
или ранено птиче  без храна.
Над теб и Бог когато имаш нужди
ще се смили с приятел на мига.

И ако някой още мило те нарича
и заедно вървите за ръка.
Тогава твоят път щастлив е 
и с обич ти обгърнал си света.






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Предизвика ми сълзи, много ме тр...
11.09.2017 09:49
Предизвика ми сълзи, много ме трогна, и сякаш си го познах като за мен :)
Поздрави, Диди, изпращам ти една много силна мелодия, по няколко пъти на ден си я слушам )))
https://www.youtube.com/watch?v=As-oVm6NDX0
цитирай
2. kvg55 - Любовта ни прави по-богати.
11.09.2017 11:35
Любовта ни прави по-богати.
цитирай
3. tikovpisane - Тука си ударила десетката просто!!!
11.09.2017 15:50
Велико е, Диди! Без думи. Браво, приятелче. :)
цитирай
4. didige - Любовта ни прави по-богати. Отново ...
11.09.2017 19:20
kvg55 написа:
Любовта ни прави по-богати.

Отново ще кажа само разбира се. Благодаря за вниманието!:) Любовта е навсякъде и във всичко. Ще се опитам да повторя мисъл на К.Маричков:"Най - ценните неща са безплатни, защото нямат цена, те са безценни. Важното е да имаме сетива за тях!"
цитирай
5. didige - Велико е, Диди! Без думи. Браво, ...
11.09.2017 19:21
tikovpisane написа:
Велико е, Диди! Без думи. Браво, приятелче. :)

Ехеее какви какви хубави отзиви! Благодаря ти!
цитирай
6. didige - Предизвика ми сълзи, много ме тр...
11.09.2017 19:24
vesever написа:
Предизвика ми сълзи, много ме трогна, и сякаш си го познах като за мен :)
Поздрави, Диди, изпращам ти една много силна мелодия, по няколко пъти на ден си я слушам )))
https://www.youtube/watch?v=As-oVm6NDX0

На мен много ми хареса твоя залез.Впечатлена съм и явно трябва да се поразровя в твоя блог да прочета нещичко още! Спокойна вечер Веси!
цитирай
7. urpa4a - Ах как малките камъни, препъват и най-голямата кола...
11.09.2017 20:47
Наистина, толкова малко ни трябва в този живот, но толкова много трябва да преживеем, за да разберем именно тях - малките истини и те да топлят сърцата ни...
Прочувствено и хубаво ти се е получило...
Наистина го описваш, както го усещам и аз :)
цитирай
8. didige - Наистина, толкова малко ни трябва в ...
11.09.2017 22:08
urpa4a написа:
Наистина, толкова малко ни трябва в този живот, но толкова много трябва да преживеем, за да разберем именно тях - малките истини и те да топлят сърцата ни...
Прочувствено и хубаво ти се е получило...
Наистина го описваш, както го усещам и аз :)

Благодаря за споделеното и разбирането.Хубаво го каза-малките истини.А защо не си го признаваме тогава? Защо ни срам, страх от тях? Кое ни кара да свеждаме главите си и да приемаме с насмешка като вътрешно крещим за тях ,жадуваме и сънуваме, редим в песните и стихове си, а делата ни......?
цитирай
9. urpa4a - Ако не сме ги преживели...
11.09.2017 23:25
Само когато ти се случат, само тогава ги виждаш...
Много хора са "слепи", защото никога няма да излязат от "капаците" и да "видят", с тези очи...
При мен някак се случи и сега ценя опитът си...
Ще ме прощаваш, че ще го спеделя, но е една много стара истина, която наскоро успях и да опиша и е една от многото, които ни заобикалят и могат да ни "отворят очите" истински, да ценим живота си, заради тези красоти, негови, нали?

http://urpa4a.blog/poezia/2017/06/15/na-quot-harabiia-quot-proza-za-edin-istinski-quot-ailiak-quo.1551816
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 559429
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2373
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031